چگونه ويژگي ها و  فناوري هاي پيشرفته ، استفاده از استخرها را آسان تر ، سالم تر و کارآمد تر مي کند؟

مانند بسياري از جنبه هاي ديگر زندگي ما ، استخرها با تکنولوژي پيشرفته روبرو شده اند. نتيجه: نوآوري ها و ويژگي هاي صنعت امروز باعث مي شود مالکيت استخر بهتر از هميشه براي تفريح ، آرامش و کارآيي باشد    .

به لطف فناوري ، مي توانيد زمان و تلاش خود را براي بهره برداري از استخر به حداقل برسانيد و همچنين از يک فضاي شنا سالم تر و جذاب تر لذت ببريد. اکنون ، در حالي که اين گزينه ها با هزينه صعودي بالاتري همراه هستند ، اما پاداش هاي بلند مدت باعث مي شود که سرمايه گذاري خوبي داشته باشند    .

از محبوب ترين مواردي که بايد در نظر بگيريد: سيستم هاي اتوماسيون ، کنترل از راه دور ، پاک کننده هاي استخر اتوماتيک ، سيستم هاي تصفيه و بخاري ها. بياييد به هر يک نگاهي بيندازيم و اينکه چگونه مي توانند تجربه کلي مالکيت استخر شما را تقويت کنند    .

 

براي مشاهده منبع اصلي ، قيمت تجهيزات استخر ،  تجهيزات استخر و سونا خشک روي لينک زير کليک کنيد.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر 

 

  • سيستم هاي اتوماسيون

 

سيستم هاي اتوماسيون به شما امکان مي دهد برنامه ها و ويژگي هاي مختلف استخر و آبگرم را برنامه ريزي کنيد که نياز به نظارت دستي يا عملکرد دستي دارد. سازندگان استخر و بازسازي کننده هاي استخر مي توانند اين گزينه ها را در قسمت پايه تجهيزات استخر شما (جايي که پمپ ، و ساير سيستم ها نصب شده اند) درج کنند    .

واحد ها با ايجاد دکمه هايي براي ايجاد تغييرات و تنظيم برنامه ها براي انجام استخر و آبگرم ، پانل هاي کنترل را ارائه مي دهند. با فشار دادن يک دکمه مي توانيد انواع فرايندها را برنامه ريزي و فعال يا غيرفعال کنيد. بسته به مارک و مدل سيستم ، تعداد کل توابع از حدود چهار تا 30 متغير خواهد بود .

انتخاب خود را از چندين کارکرد بر روي خودکار بگذاريد: تميز کردن ، گرم کردن ، روشنايي ، تصفيه ، تصفيه ، جت آبگرم ، ويژگي هاي آب و موارد ديگر. اگر چراغهاي استخر شما شامل "نمايشگرهاي LED" با ديناميک و چند رنگي باشد ، اکثر سيستم ها نيز در آنها جاي مي گيرند.

اتوماسيون استخر يک رستوران بزرگ است. به عنوان مثال ، مي توانيد خلاء استخر خود را براي رفتن به محل کار در نيمه شب ، زماني که هيچ کس از استخر استفاده نمي کند ، برنامه ريزي کنيد.

يا ممکن است بخواهيد چراغ استخر را هر روز در ساعت 7 بعد از ظهر روشن کنيد. — بنابراين خانواده شما داراي مناظر جذاب عصرانه است view و ساعت 11 بعد از ظهر خاموش است. وقتي همه به رختخواب مي روند

 

  • کنترل از راه دور: واحدهاي دستي ، سيستم عاملهاي وب و برنامه هاي تلفن همراه


اگر از اتوماسيون خود در استخر خود استفاده مي کنيد ، با اضافه کردن کنترل از راه دور ، به سطح بعدي دسترسي پيدا کنيد. 

آنها به شما اجازه مي دهند هنگام انجام تنظيمات ، پياده روي را به قسمت پايه سيستم خود در پد تجهيزات استخر برويد. بسياري از مدل ها همچنين قابليت تطبيق پذيري و گزينه هاي بيشتري را براي فعال سازي و نظارت بر تجهيزات استخر ، ويژگي ها و شرايط آب ارائه مي دهند.

شما سه دسته گسترده اي از راه دورهاي استخر را انتخاب مي کنيد: از راه دور دستي / رايانه لوحي ، سيستم عامل مبتني بر وب براي دسک تاپ و برنامه هايي براي دستگاه هاي تلفن همراه. 

قابليت هاي واحدهاي دستي بر اساس نام تجاري و مدل متفاوت است. استفاده از آنها بسيار ساده است و براي کارکرد آسان و ديد در شب با صفحه نمايش LCD با نور پس زمينه همراه است. به طور معمول ، عملکردها شامل نمايش دماي هوا و دماي هوا و امکان فعال سازي چندين ويژگي است. برخي از آنها برنامه نويسي توابع گروه سفارشي را نيز ارائه مي دهند.

آنها همچنين به شما اين امکان را مي دهند که استخر خود را از چندين مکان در ملک خود مديريت کنيد: دستگاه روي يک پايه شارژر که در يک مکان معمولي در نزديکي استخر نگهداري مي شود ، مانند يک ميز يا طاقچه در فضاي باز است.

مي توانيد از ريموت از محل ثابت آن استفاده کنيد ، يا به سادگي آن را از پايه آن برداشته و در حين استفاده در استخر يا آبگرم آن را در مجاورت خود نگه داريد. برخي از آنها ضد آب هستند و براي استفاده در آب شناور مي شوند.

همه در مسافت ها و از طريق سازه هايي مانند ديوارهاي خانه کار مي کنند و امکان کنترل راحتي از پيشخوان آشپزخانه يا اتاق نشيمن شما را فراهم مي کنند.

گزينه ديگر راه دور ، يک بستر مبتني بر وب است. اين سيستم هاي مبتني بر ابر از هر جاي دنيا کار مي کنند. از طريق رايانه روميزي يا مک يا رايانه لوحي وارد سيستم شويد. استخر و آبگرم خود را رصد کنيد و حتي در صورت دور بودن از خانه ، تنظيمات مختلفي را انجام دهيد.

سومين انتخاب شما براي از راه دور يک برنامه تلفن همراه براي تلفن هوشمند شما است ، به طور معمول براي سيستم عامل هايApple و Android. در مطب گير کرده و مي خواهيد آبگرم خود را فعال کنيد تا هنگام ورود به خانه گرم و حباب باشد؟ فقط تلفن خود را بيرون بکشيد تا اين اتفاق بيفتد.

 

  • تميز کننده خودکار استخر

 

 
اگر يک پمپ استخر با سرعت چند يا متغير را در استخر جديد يا بازسازي خود قرار دهيد ، اتوماسيون نيز مي تواند در پس انداز کردن به شما کمک کند: با برنامه ريزي پمپ براي کار با سرعت کم براي عملکردهاي کم تقاضا - مانند اسيون روزانه - آن را مصرف خواهيد کرد. انرژي کمتري

با تشکر از شما مي توانيد وظيفه تميز کردن استخر خود را تفويض کنيد! با يک دستگاه تميزکننده خودکار استخر ، رهايي از گرد و غبار ، برگها و بقاياي آب ، يک کار معمول است که شما نبايد با آن کار کنيد.

اين واحدها روزانه چندين ساعت در استخر شما حرکت مي کنند و کارهاي خانه داري خود را انجام مي دهند. سه دسته از پاک کننده ها در دسترس هستند: مکش ، فشار و روباتيک. (يک جايگزين با کيفيت بالا براي پاک کننده روينگ يک سيستم تميز کردن در کف است.) همه در مقابله با مواد ناخواسته که آن را به آب استخر شما تبديل مي کند ، موثر هستند.

کدام نوع براي استخر شما مناسب است در درجه اول به شرايط حياط خلوت بستگي دارد. اينها ممکن است شامل انواع درختان - و برگهايي که آنها مي ريزند- و شاخ و برگهاي اطراف استخر شما باشد. در برخي مناطق ، مانند کوير يا در نزديکي ساحل ، شن و ماسه بيشتر راه خود را به درون آب استخر شما مي يابند. و در مورد برخي از نوسازي استخر ، سازنده شما ممکن است نتواند يک مدل از نوع فشار را به راحتي اضافه کند.

سازنده شما بايد به شما توصيه کند که کدام نوع پاک کننده بهترين عملکرد را براي استخر شما فراهم مي کند. در مورد مزاياي خاص برند و مدلي که پيشنهاد مي کنند سؤال کنيد. به عنوان مثال ، روزانه به چند ساعت براي رسيدگي به استخر خود نياز دارد؟ آيا مدل داراي انرژي است؟ گارانتي اش چقدر اعتبار دارد؟

استفاده از دستگاه تميز کننده اتوماتيک در استخر جديد فاقد مغز است. اين شما را در زحمت از بين بردن کثيفي و زباله ها صرفه جويي مي کند و به تميز نگه داشتن آب استخر و خوشايندتر شدن چشم کمک مي کند.

اگر استخر شما داراي سيستم اتوماسيون است ، مي توانيد زمان اجرا را براي تميز کردن فشار يا مکش (اما نه روباتيک) تنظيم کنيد. برنامه ريزي حتي با ريموت دستي ، داشبورد رايانه شخصي يا برنامه تلفن همراه ضروري تر است.

 

  • سيستم هاي تصفيه ازن و ماوراء بنفش (UV)

 


با داشتن فن آوري مناسب ، راه زيادي براي تأمين آب شيرين و استخر تازه مي رود - بدون داشتن کلر معمولي و تأثيرات شديد محصولات جانبي آن.

شما به احتمال زياد از اين اثرات ناخواسته - چشمان قرمز ، خشکي پوست ، دودهاي سفيد کننده مانند اطلاع داريد. اما آيا مي دانستيد که ده ها هزار صاحب استخر بيشتر آنها را با ژنراتور ازن و سيستم هاي نوري ماوراء بنفش (UV) دوري مي کنند؟

اين روش هاي جايگزين تصفيه ، طيف گسترده اي از آلاينده هاي آلي را از بين مي برد و در عين حال نياز کلر را نيز کاهش مي دهد. آنها همچنين درصد بالاتري از پاتوژن هاي ايجاد کننده بيماري را نسبت به کلر ، خنثي مي کنند.

ازن (O3) به طور طبيعي در محيط ايجاد مي شود که مولکول هاي اکسيژن دو اتمي (O2) با يک اتم آزاد اکسيژن ترکيب مي شوند. ازن همچنين مي تواند با استفاده از ژنراتور ازن که در تجهيزات استخر نصب شده است ، ساخته شود. 

ازن آب نرم و ملايمي روي پوست شما ايجاد مي کند ، و بسيار مفيدتر از کلر در از بين بردن انگل Cryptosporidium ناشي از اسهال است.

برخلاف کلر ، هنگامي که ازن ماموريت کشتار خود را انجام داد ، بدون ترک هيچ گونه فرعي در محيط شنا شما به سرعت از بين مي رود.

براي دستيابي به نتايج بهداشتي بهتر ، ازون را در کنار سيستم ضد اشعه ماوراء بنفش استفاده کنيد. لامپهاي UV ويژه اشعه ميکروب کش کنترل شده را درون يک کوارتز يا لوله پليمري درون تجهيزات استخر منتشر مي کنند.

نور UV 99.9 درصد ميکروارگانيسم هاي سازنده بيماري را از بين مي برد. و مانند ازن ، اشعه ماوراء بنفش کار بدون هيچ گونه فرآورده هاي سمي در استخر انجام مي شود!

يکي ديگر از مزاياي ازن و اشعه ماوراء بنفش: برخلاف کلر ، اين سيستم ها تأثير صفر بر سطح pH دارند (نسبت اسيد و قليايي موجود در آب). در نتيجه ، تعادل آب استخر شما آسانتر خواهد شد.

ازن و اشعه ماوراء بنفش باعث صرفه جويي در وقت و هزينه تعمير و نگهداري مي شوند - حداکثر زمان را که مي توانيد در يک محيط شنا سالم تر ، راحت تر و تميز با کريستال پاک کنيد.

 

  • هيتر استخر

 

 

به طور معمول ، بسته به زمان سال ، آب استخر حدود 10 تا 15 درجه کمتر از دماي فضاي بيرون است. گرم کردن استخر شما آن را راحت تر مي کند - حتي اگر هوا کمي سرد باشد.

بنابراين ، اگر مي خواهيد هر سال از تفرجگاه هاي آبي خود استفاده کنيد - در مقابل در طول تابستان يا مدت طولاني از هواي گرم - يک بخاري خوب تفاوت عمده اي را ايجاد مي کند. و اگر يک استخر را با استخر خود گنجانده ايد ، براي آن نياز به بخاري داريد.

بخاري هاي گازي سنتي براي اکثر استخرها و نحوه استفاده بيشتر صاحبان خانه از آنها انتخاب مناسبي است. اين واحدها سريعترين راه براي افزايش دماي آب هستند. براي آبگرمکن ، بخاري گازي مي تواند به سرعت آن را آتش بکشد ، بنابراين وقتي مي خواهيد از آن استفاده کنيد خوب و گرم است.

 

 براي مشاهده منبع اصلي ، قيمت تجهيزات استخر و سونا خشک روي لينک زير کليک کنيد.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

در بعضي از مناطق کشور - و براي برخي از خانواده هاي با الگوي خاص استفاده از استخر - بهترين تناسب ممکن است يک گزينه کمتر شناخته شده باشد: پمپ حرارتي.

اين واحدها با برق کار مي کنند و گرماي هوا را از بيرون خارج مي کنند. اما ، آنها در دماي سردتر يا مناطقي با رطوبت کم کار نمي کنند. آنها به همان اندازه همتايان خود دما را افزايش نمي دهند. با اين حال ، هنگامي که آنها به درجه درجه هدف در دماسنج برسند ، براي حفظ آن راندمان انرژي بيشتري را ارائه مي دهند.

فايده ديگر: در مناطقي از کشور با آب و هواي گرم که دماي آب استخر به سطح نامطلوبي بالا مي رود ، مي توانيد از برخي پمپ هاي حرارتي براي خنک کردن آب استفاده کنيد. برخي مدل ها داراي ويژگي "چيلر" با چرخه خنک کننده هستند که گرما را از آب خارج مي کند.

يک سيستم گرمايش خورشيدي همچنين مي تواند يک گزينه هوشمندانه باشد - به ويژه در مناطقي که داراي نور آفتاب و ميزان سودمندي زيادي هستند. در حالي که آنها يک برچسب قيمت قابل توجهي در جلو دارند ، با گذشت زمان پرداخت مي کنند. سرانجام ، شما مجبور خواهيد شد به انرژي آزاد و تميز به خورشيد تکيه کنيد تا استخر خود را براي مدت طولاني گرم نکنيد.

هر نوع بخاري که براي استخر شما مناسب باشد ، مي توانيد با اتصال آن به سيستم اتوماسيون ، عملکرد آن را به صورت يک تکه کيک درست کنيد. براي مزاياي بيشتر ، آن را با يک دستگاه از راه دور جفت کنيد.

به عنوان مثال ، شما مي توانيد واحد را براي شروع کار برنامه ريزي کنيد تا دماي آب استخر درست هنگامي که آماده استفاده از آن هستيد درست باشد. اتوماسيون و کنترل از راه دور نه تنها مناسب هستند ، بلکه مي توانند با آسان تر کار کردن بخاري در هنگام نياز به صرفه جويي در هزينه نيز صرفه جويي کنند.

مزاياي فناوري جديد در تجهيزات استخر

فناوري بسياري از جنبه هاي زندگي روزمره را آسان تر مي کند. همين مسئله در مورد عملکرد استخر و بهينه سازي محيط شنا شما نيز صادق است.

ويژگي هاي پيشرفته به شما امکان مي دهد کارکردهاي کليدي استخر را به صورت خودکار انجام دهيد ، در حالي که بخاري ، تميز کننده هاي اتوماتيک و سيستم هاي تصفيه جايگزين ، محيط شنا دلپذير تري را ارائه مي دهند.

 

آنها استخر شما را براي استفاده آسان و در وقت با ارزش شما صرفه جويي مي کنند. با داشتن يک محيط استخر بهتر و تلاش کمتري براي مديريت آن ، مي توانيد ساعت هاي بيشتري را براي لذت بردن از عقب نشيني حياط خلوت خود در فن آوري بالا بگذرانيد.


تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی استخر ,کنيد ,سيستم ,استفاده ,برنامه ,کننده ,تجهيزات استخر ,برنامه ريزي ,استفاده کنيد ,صرفه جويي ,تميز کردن ,pool تجهیزات جانبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تجهیزات اداری و خانگی apaagency هر چی بخوای هست نارنجـدونه دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید https://familypsy.ir/ برنامه نویسی ،کتب.مقالات ،نرم افزار طراحی سایت ارزان و سئو شده