آشنایی بیشتر با لوازم و تجهیزات استخر

پمپ های استخر و موتور

پمپ های استخر قلب سیستم تصفیه استخر شما است. پمپ های استخر ، گردش آب را از طریق فیلترها ، بخاری ها ، کفگیرها و ویژگی های آب حفظ می کند. گردش آب آسانترین راه برای بهبود شرایط تمیز و سالم شنا است. برای هر تنظیم استخر ، پمپ های منفرد ، سرعت دوگانه و سرعت متغیر پیدا خواهید کرد.

 

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر ،  تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/article/good/تجهیزات-استخر-و-جکوزی-لوازم-استخر

 

 

فیلترهای استخر

فیلترهای استخر همانطور که از طریق سیستم تصفیه گردش می کند ، آب استخر را تمیز می کند. سه نوع اصلی فیلتر استخر عبارتند از فیلترهای Sand ، D.E. فیلترها و فیلترهای کارتریج.

پاک کننده های استخر اتوماتیک

یک راه مناسب برای نگهداری استخر با یک تمیز کننده خودکار استخر است. این کمک می کند تا نیاز به مسواک زدن ، اسکیم شدن و خلاء دستی استخر را کم کنید تا مشتریان بتوانند زمان بیشتری را برای لذت بردن از استخر خود صرف کنند و زمان کمتری برای تمیز کردن آن داشته باشند. لسلی دارای سه نوع تمیز کننده اتوماتیک استخر: روباتیک ، ساکشن و فشار فشار.

بخاری استخر

بخاری استخر ، صرف نظر از دمای بیرون ، آب استخر را در تمام طول سال لذت بخش می کند. چه به دنبال باز کردن استخر در اوایل بهار باشید و چه در اواخر پاییز باز باشد ، یک بخاری استخر به سرعت کار را تمام می کند. لسلی مجموعه متنوعی از بخاری های استخر گازی طبیعی ، بخاری استخر پروپان و بخاری های استخر برقی را برای نیاز هر استخر شنا حمل می کند.

چراغ های استخر

چراغ های استخر زیبایی زیبایی استخر شما را در شب افزایش می دهد و زمان شنا را تمدید می کند و استخر شما را حتی بیشتر لذت بخش می کند! ما لامپ های روشنایی و جایگزینی استخر را با وضوح ، رنگ و تنظیمات کاملاً قابل تنظیم ارائه می دهیم که جلوه نورپردازی چشمگیر را به هر فضای بیرون اضافه می کند. این که آیا شما به دنبال انرژی چراغ استخر LED با انرژی کارآمد ، سرمایه گذاری اولیه پایین تر از روشنایی استخر رشته ای ، نمایشگرهای رنگی درخشان یا روشنایی چشم انداز و چشم انداز هستید ، ما آنچه نیاز دارید را داریم.

 

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/article/good/تجهیزات-استخر-و-جکوزی-لوازم-استخر


تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی استخر ,بخاری ,تجهیزات ,تمیز ,فیلترهای ,کننده ,بخاری استخر ,تجهیزات استخر ,جکوزی لوازم ,good تجهیزات ,فیلترهای استخر ,good تجهیزات استخر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تهویه نوین ایرانیان خرید اینترنتی قیمت فلزیاب و طلایاب ارتباط با مشتری padkharazmi صنایع تهویه پاسارگادTahviehpasargad پرس اکستروژن آشنایی با زیبایی‌ها طلبه یار